İADE VE DEĞİŞİM

 

Online siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?

Siparişinizle birlikte size yollanan faturayı tırtıklı noktadan koparınız. Faturanın arka yüzündeki iade formunu doldurarak, iade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri Kargo yoluyla ücretini ödeyerek BAQA Merkez Mah Huzur Sok No: 26/1 - Bomonti / Şişli / İstanbul / TÜRKİYE adresine gönderebilirsiniz.

Online siparişimdeki ürünleri kaç gün içinde iade edebilirim?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün/ürünlerden memnun kalmadıysanız, ürün/ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade ettiğim ürün ya da ürünlerin geri ödemesi ne zaman gerçekleşecek?

Depomuza ulaşan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelenir. İadeniz kabul edildiğinde ve tarafımızdan para iadeniz gerçekleştiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz, iptal edilen ürün tutarı, 2-5 iş günü içerisinde ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartına iade edilmek üzere bankanıza bildirilecektir. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır.

İade ödemesi aşamasında herhangi bir sorun yaşamanız halinde iletişim formumuzu doldurabilir [email protected] adresine e-mail gönderebilir veya +90 850 333 22 72 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi, hafta içi 10:00 – 18:00 saatleri arasında arayarak bilgi alabilirsiniz.

Siparişimdeki ürünleri hangi şartlarda iade edebilirim ?

Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk on dört (14) iş günüdür.

Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi takdirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.

İadenizi 14 gün içinde gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.

Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle yükümlüdür. Ürün/ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.

Ürün/ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.

Ayakkabılar kesinlikle dışarıda giyilmemiş olmalı, herhangi bir kir izi ya da yıpranma olmamalıdır.

Hijyen politikamız nedeniyle aksesuarlar kesinlikle iade alınmamaktadır.

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İnternet mağazalarınızdan aldığım ürünleri mağazalarınızdan değiştim yapılabilir mi?

İnternet mağazamızdan aldığınız ürünlerin değişimini, 30 gün içerisinde faturası ile birlikte mağazalarımızdan yapabilirsiniz.

İnternet mağazanızdan aldığım ürün ya da ürünleri mağazalarınıza iade edebilir miyim?

İnternet mağazamızdan aldığınız ürünler için mağazalarımızda iade işlemi yapılamamaktadır.

Siparişimdeki ürün ya da ürünleri iade ederken herhangi bir ücret ödemem gerekiyor mu?

Herhangi bir iade kargo ücreti ödenmemektedir. Aşağıda ki kod ile ücretsiz bir şekilde iade edebilirsiniz.
Ücretsiz İade Gönderi Kodu :
365 633 732 Yurtiçi Kargo

Yurtdışı siparişleriniz de iade hakkınız mevcuttur. Yalnız iade kargo ücreti ve Türkiye Gümrüklerinde çıkabilecek tüm ücretler sizlere ait olacaktır. Ürünün bize ulaşmasını sağlamanız gerekmektedir.Gümrükte kalan ürünler için biz bir işlem sağlayamamaktayız. Sizlere yardımcı olabilmek adına eğer Türkiyeye seyahat planınız var ise, burda tüm mağazalarımızdan ücretsiz değişim ve iade yapabilirsiniz. Mağazalarımızdan yapacağınız değişim ve iade için süre 30 gündür. Ürünü kullanmamış olmanız yeterli olacaktır.

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR